Lolipop!



Today is the fuck-ing damn bored day!?!?! Ayu kau nak settle benda tu sorang je ke? Kau boleh hadap ke? Aku bukan apa aku takut kau menangis je depan Yayah nanti. Aku tak masuk campur, dalam hal ni. Tapi aku nak bagitaw dengan Ayu, Faten semua yang membaca nilah. Apa yang Yayah post dekat blog tu memang betul. Tak tahulah pada orang yang "RAPAT" dengan kau *middle fingger* mungkin tak akan setuju kan? Aku tahu semenjak aku lepak dengan korang, banyak masalah daripada aku. I mean~ punca korang gaduh pun pasal blog aku kan? Bukan nak kata semua salah aku, tapi apa yang aku post itu dari segi pandangan mata orang pada diri kau/kita. Well~ aku tak berniat nak buat korang bergaduh ke apa ke. Aku baca tweet Ayu semalam, Ayu tweet dekat Faten suruh tutup mulut longkang pejadah semua tulah. Kadang kadang bila masuk campur hal diorang bergaduh pun tak boleh jugak Faten. Cuma aku rasa macam betul cakap Yayah, kalau aku tegur dia nanti mesti ada yang kutuk aku sebab tegur Yayah. For me tak salah mungkin aku nak tegur Yayah dah dia dengan keluarga aku rapat nak buat macammana aku dah la sayang dia dohh~ *ceeehhhh kembang Yayah* Cukup sekali aku gaduh dengan dia sudahlah. Janganlah nak panjang panjangkan lagi kan? 

*NOTA UNTUK AWAK*

"buat bodoh? yg aku tanggung malu? yg dia pula bangga dah malukan aku. pas2 kat skola esok, tah dgn siapa tah cerita esk psl aku." Nampak tak disitu? Kau dah bekap ayu, lepas tu ajak jumpa kau takut, kau malu, kau itu ini semuanyalah. Ayu yang patut malu kau tahu tak? Kau tak perlu malu kalau kau rasa kau tak buat salah? Kau tak perlu takut kalau kau rasa kau tak buat dia sakit hati atau marah dekat kau? Aku lebih malu masa Yayah printscreen status aku dengan adik. Fikir tak ada orang baca blog dia? Jangan sampai dia printscreen tweet kau pulak Faten! Bila difikirkan balik memang betul dengan tweet Yayah "Sebernanya, waktu mula2 gado dgn ayu, aku bergurau senda. Tengok2 dia amek serious, lepastu faten pon menyibuk. Okey gado ah" Aku nak marah kau, nanti kau bermasam muka dengan aku dalam kelas. Dahlah satu kelas, lepas tu tak bertegur aku tak suka dohh macam tu. Kalau kau malu, Ayu lagi malu!!
Tiny Pointer