Beraya Sakan Sampai Tahap $#@!%^&*

Assalamualaikum :) Selamat Hari Raya Kepada Semua Blogger(s) dan Reader(s) Sekalian. Saya disini sebagai penyampai blogger yang sangat comel malah baik hati dan peramah :P Haha Baik hatilah sangat ;| Hari ni beraya sakan. First raya agak bosan sikit sebab balik Perak~ kampung Abah. Cousin semua sombong taik ku-cinggg! Tak suka tegur aku, bila tegur je macam macam alasan bagi tak nak layan akulah katakan -.-' and me like *what the FCUK* Aku dah tegur kira baiklah tu. Raya kedua masih dekat Perak~ dalam pukul 12.30 tengah hari macam tu baru balik Kedah.. *WOHOO!* Tapi pagi pagi tu dah ada cousin aku buat masalah --' dia pergi curi duit raya aku wooo~ Bodohnya!?!?! Bila aku tanya elok elok dia tengking maki aku macam orang gila. Bila aku tarik leher baju dia, dia pi tolak aku. Dalam hati aku, dia memang sedang mencabar aku *semuaorang dekat dapur tengah masak laksa semualah* aku tarik rambut dia terus tampar. Masatuh main tarik tarik rambut! Sumpah gila best. Sampai satu tahap tu dia tampar aku. Terus aku tendang dia, haha HEBAT kan aku? :P masatuh baru Abah pergi tengok siapa jatuh.. Abah marah marah aku-.-' kenapa tendang dia dan muka aku macam beruk jumpa mangsa tahu tak? Kemudian aku terus ambik duit raya dia depan satu family semua Abah, Mama, Opah, Tok Wan, Mak ngah, Pak ngah, Alang, Acu dan ramai lagi* terus aku koyak!?!?! Bila Mak ngah tanya aku kenapa buat macam tu. Aku cakaplah dia ambik duit raya aku-.-' Lepas aku gaduh dengan mak ngah sebab dia kata anak dia baik. Tak suka curi duit orang, pandai mengaji semuanyalah pandai. Tengok tu, Allah nak tunjuk betapa baiknya anak kau. Bila Abah bawak tali pinggang dia menangis sampai sujud dekat kaki abah jangan pukul dia. Aku pun apalagi menyempitlah dekat situ kan? WAHAHAHAHA~ gelak besar dohh aku, Abah jerit sampai dia mengaku yang dia ambil. Abah kata mana duit tu, dia kata dia dah beli mercun banyak banyak.. Patutlah meriah sakan naik motor dengan Alang hang pi beli mercun. *kuang kuang kuang* Hahaha.. Sumpah best gila tengok dia.. Sebab tu aku kalau balik Perak diam je. Malas nak masuk campur hal Mak ngah yang macam !@#$*&^..... Biarlah aku tak kaya mana pun tak baik mana pun tak belajar pandai mana pun yang penting hati tu biar bersih putih je jangan ada tompok hitam. Mak ngah tu dah segan tak keluar bilik.. Haha, duit raya anak dia pun aku dah koyak duit raya aku bukannya nak ganti balik-.-' Bodoh nyaaa~ Bila balik Kedah SYOK gila hingga tak terkata~ WUUU.. seronok gembira hati pun senang.. Duit raya tak dapat banyak pun tak pa yang penting dapat merasa raya tahun ni macam manakan? Okay now dah raya ketiga, nak masuk raya keempat dah. Haha :D bye Assalamualaikum :*
Tiny Pointer